Назва Гра-квест з математики «Mathe-манія»
Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета математика з використанням мобільного навчання, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної
творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток
пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості
реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі
до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань та використання телефонів і смартфонів, мотивувати дітей до
розвитку навчально-пізнавальної активності.
Очікувані
результати:
·
Збільшення активності та рухливості учнів.
·
Мотивація до вивчення предмету із залученням мобільного навчання.
·
Формування навичок «командної гри» у процесі спільної
діяльності.
·
Підвищення загальної культури учнів.
·
Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви,
спостережливості, ІКТ-вмінь підвищити загальний рівень розвиненості школярів за допомогою сучасних технологій.
Спрямованість: учні 9 класу.
Актуальність: даний захід поєднує ігрові та навчальні моменти, сприяє
розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, кмітливості,
винахідливості та показує, що до вивчення будь-якого предмета можна підходити
творчо.
Гра-квест «Mathe-манія»
Квест
(англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від
гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри,
нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками
вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися в різних предметних
областях, виховує прагнення до перемоги.
Учасники: 5 команд по 6 учасників (капітан + 4 гравців
+ фотограф).
Місце проведення: 8 локацій на території
школи.
Завдання: кожне завдання закодоване у вигляді QR-кодів, команди сканують завдання і, розв'язавши правильно проскановане запитання чи завдання, учні отримують номер кабінету де знаходиться наступна локація.
Виконання завдань: близько 5 хвилин з
урахуванням переходів між станціями.
Загальний час: до 40 хв.
Хід гри
1.Завчасно підготовлені локації і завдання.
2.Команди збираються в кабінеті математики №12.
2.Привітальне слово вчителя.
3.Представлення команд (назва, девіз). Кожна команда відрізняється кольоровою картою, що відрізняє її від інших команд.
4.Капітани команд отримують карту та загадки-підказки– до якої локації їм відправлятися
спочатку.
6. Команди розпочинають гру.
7. Після проходження всіх локацій
команди збираються в кабінеті математики № 12, здають свої карти.
Закінчується квест перевіркою правильності та швидкості виконання завдань.
Команда-переможець отримує +1 бал до контрольної роботи)))
,
Висновки: квест не
стільки розкриває та поглиблює знання, скільки мотивує дітей до
навчання, робить його цікавим та різноманітним. Квести мають велику
популярність, тому використання їх у навчанні є доречним. Організація та
підготовка квесту займає близько тижня, залучає багато учасників та помічників,
але спогади та враження у дітей залишаються надовго.
Немає коментарів:
Дописати коментар