четвер, 28 березня 2019 р.

Квест з математики "Mathe-манія"

Назва Гра-квест з математики «Mathe-манія»
Мета: створення умов для підвищення мотивації до вивчення шкільного предмета математика з використанням мобільного навчання, сприяння формуванню інформаційної культури, логічного мислення, колективної творчої активності; формування в учнів уміння працювати в команді; розвиток пам'яті, уважності, здатності до взаємодії та творчих здібностей дітей, швидкості реакції в неординарних ситуаціях; вміння гідно вести суперечку, виховання волі до перемоги та поваги до суперника.
Завдання квесту: за допомогою різнопланових завдань та використання телефонів і смартфонів, мотивувати дітей до  розвитку навчально-пізнавальної активності.
Очікувані результати:
·           Збільшення активності та рухливості учнів.
·           Мотивація до вивчення предмету із залученням мобільного навчання.
·           Формування навичок «командної гри» у процесі спільної діяльності.
·           Підвищення загальної культури учнів.
·           Розвиток логічного мислення, пам’яті, уваги, уяви, спостережливості, ІКТ-вмінь підвищити загальний рівень розвиненості школярів за допомогою сучасних технологій. 
Спрямованість: учні 9 класу.
Актуальність: даний захід поєднує ігрові та навчальні моменти, сприяє розвитку пізнавальної активності, творчих здібностей, кмітливості, винахідливості та показує, що до вивчення будь-якого предмета можна підходити творчо.
 




Гра-квест «Mathe-манія»

Квест (англійське “quest” - пошук) - один з основних жанрів ігор, що вимагають від гравців рішення розумових інтелектуальних завдань по темі квест-гри, нестандартне мислення і кмітливість. Квест спрямований на оволодіння навичками вирішення поставлених завдань, вміння швидко орієнтуватися в різних предметних областях, виховує прагнення до перемоги.
Учасники:  5 команд по 6 учасників (капітан + 4 гравців + фотограф).
Місце проведення: 8 локацій на території школи.
Завдання: кожне завдання закодоване у вигляді QR-кодів, команди сканують завдання і, розв'язавши правильно проскановане запитання чи завдання, учні отримують номер кабінету де знаходиться наступна локація. 
Виконання завдань: близько 5 хвилин з урахуванням переходів між станціями.
Загальний час: до 40 хв.

Хід гри
1.Завчасно підготовлені локації і завдання.
2.Команди збираються в кабінеті математики №12.
2.Привітальне слово вчителя.
3.Представлення команд (назва, девіз). Кожна команда відрізняється кольоровою картою, що відрізняє її від інших команд.
4.Капітани команд отримують карту та загадки-підказки– до якої локації їм відправлятися спочатку.
6. Команди розпочинають гру.
7. Після проходження всіх локацій команди збираються в кабінеті математики № 12, здають свої карти.

Закінчується квест перевіркою правильності та швидкості виконання завдань.

Команда-переможець отримує +1 бал до контрольної роботи)))
,
Висновки:  квест не стільки розкриває та поглиблює знання, скільки мотивує дітей до навчання, робить його цікавим та різноманітним. Квести мають велику популярність, тому використання їх у навчанні є доречним. Організація та підготовка квесту займає близько тижня, залучає багато учасників та помічників, але спогади та враження у дітей залишаються надовго.




Немає коментарів:

Дописати коментар